Кафедра педагогіки і психології початкової освіти
Основні публікації членів кафедри
Проф. Бірюк Л. Я.
- Комплексний підхід до фахової підготовки сучасного вчителя початкових класів: монографія / авторським є п. 2.5. Кредитно-модульна і модульно-рейтингова технології оволодіння комунікативною компетентністю з російської мови майбутніми вчителями початкових класів / [за наук. ред. М.С. Вашуленка]. – Глухів : РВВ ГНПУ ім. О. Довженка, 2012. – 312 с. – С.189-204.
- Бірюк Л.Я. Теоретичні засади формування професійно-комунікативних якостей майбутніх вчителів початкових класів / Л.Я. Бірюк //Transformations in Contemporary Society: Humanitarian Aspects. Opole: Тhe Academy of Management and Administration in Opole, 2017; ISBN 978-83-62683-99-4; p. p. 288. 1.11. 64-72 р.
- Бірюк Л.Я., Альмерот О.В. Артпедагогічний словник: навчальний посібник для студентів факультету початкової освіти / автори-упорядники Альмерот О.В, Бірюк Л.Я. – Суми : Ярославна, 2017. – 512 с.
- Бірюк Л.Я., Шейко Г.Д. Психолого-педагогічні аспекти спілкування викладача і студентів: навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів. – Суми: Вінніченко М.Д., 2018. – 104 с.
- Бірюк Л.Я., Плугіна А.П. Словник-довідник з медіа-освітньої діяльності : навчальний посібник. Суми : Вінніченко М. Д., 2018. – 152 с.
- Бірюк Л.Я. Теоретичні основи формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи засобами тренінгової діяльності. Modern Technologies in Education. Collective Scientific Monograph. Opole: The Academy of Management and Administration in Opole, 2018; ISBN 978-83-946765-5-1; pp. 495. PP. 204-215. (Колективна монографія, фахове видання, INDEX COPERNICUS) ОПОЛЄ.
- Бірюк Л. Я. Носова І.Є. Особливості професійного педагогічного спілкування у закладах вищої освіти : навчально-методичний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти Галузь знань 01 Освіта/Педагогіка, Спеціальність 053 Психологія / Носова І.Є., Бірюк Л.Я. : Вінніченко М.Д., 2018, - Суми, 2018, - 168 с.
- Бірюк Л.Я. Системний підхід як методологічне підгрунтя формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Series of monographs Faculty of Architecture, Civil Engineering and Applied Arts. Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach, 2019. pp. 299–305. (Колективна монографія, фахове видання, INDEX COPERNICUS)
- Бірюк Л. Я., Сєрих Т. М. Словник-довідник з полікультурної комунікації: навчальний посібник. Суми: НІКО, 2019. 152 с.
- Бірюк.Л. Я. 1.3. «Професійна підготовка майбутніх учителів початкової освіти до реалізації Концепції «Нова українська школа»; 1.4 «Компетентнісний підхід як теоретичний підґрунтя формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової освіти у процесі професійної підготовки». Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи: компетентнісний та інтегративний підходи: колективна монографія /за наук. ред. Л. Я. Бірюк. Суми: Вінниченко М.Д. 2019. 382 с.
Доц. Пішун С. Г.
- Пішун С.Г. Компетентнісний підхід до формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи: історія та сучасність. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка : зб. наук. праць. Вип. 1 (36) / Глухівський НПУ ім. О. Довженка ; редкол. : О.І. Курок (відп. ред.) [та ін.]. Глухів : РВВ Глухівського НПУ ім. О. Довженка, 2018. С.239 – 251. (Серія: Педагогічні науки; вип. 36).
- Пішун С.Г. Дозвіллєва діяльність молоді: становлення й розвиток (ретроспективний аналіз). Збірник наукових праць «Педагогічні науки», випуск LXXXI, Том 1. Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2018.С. 100–105.
- Пішун С.Г. Музичне мистецтво в структурі інтегрованих занять в початковій школі. Молодь і ринок № 6 (161), 2018. С. 53-58.
- Пішун С.Г. Культурологічний аспект професійної підготовки майбутніх учителів. навч. посіб. Суми: Друк. ФОП Баганець С.Г., 2018. 239 с.
- Пішун С. Г. Художньо-специфічні принципи інтегрованого викладання музичного мистецтва в початковій школі. Молодь і ринок № 2 (169), 2019. С. 85-90.
- Пішун С. Г. Культурологічний підхід у сегменті професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», випуск LXXXVI, Херсон : Видавничий дім «Гельветика», 2019. С.217–222.
- Пішун С. Г. Системний підхід як методологічне підгрунтя формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Series of monographs Faculty of Architecture, Civil Engineering and Applied Arts. Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach, 2019. pp. 299–305.
- Пішун С. Г. Теоретичні основи формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи засобами тренінгової діяльності. Modern Technologies in Education. Collective Scientific Monograph. Opole: The Academy of Management and Administration in Opole, 2019, pp. 204–215.
- Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи: компетентнісний та інтегративний підходи: колективна монографія /за наук. ред. Л. Я. Бірюк. Суми: Вінниченко М.Д. 2019. 382 с.
- Пішун С. Г. Інтеграція музично-педагогічних компонентів у професійній підготовці майбутніх учителів музики в початковій школі. Молодь і ринок № 1 (180), 2020. С. 85-90. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.195803
Асист. Плугіна А. П.
- Плугіна А. П., Бірюк Л. Я. Словник-довідник з медіа-освітньої діяльності: навчальний посібник. Суми: Вінніченко М. Д., 2018. 152.
- Плугіна А. П. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування в учнів медіа-освітніх умінь: навчальна програма курсу за вибором для студентів спеціальності 013 Початкова освіта. Глухів: Глухівський НПУ ім. О. Довженка, 2019. 67 с.
- Плугіна А. П. Аналіз європейського та вітчизняного досвіду підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування в учнів медіа-освітніх умінь. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Вип. 35. Глухів. 2017. С. 295-303.
- Плугіна А. П. Педагогічна сутність і структурні компоненти медіа-компетентності майбутніх учителів початкових класів. Компетентнісний підхід в освіті: теорія і практика : збірник наукових праць. Випуск 2. Відп. за випуск Пінчук І. О. Суми: Вінниченко М. Д., 2018. С. 108-113.
- Плугіна А. П. Методична підготовка майбутніх учителів початкової школи до реалізації вимог освітнього процесу на засадах упровадження сучасних медіа-освітніх технологій. Modern Technologies in Education. Collective Scientific Monograph. Opole: The Academy of Management and Administration in Opole, 2019. C. 386-397.
- Плугіна А. П. Модель формування медіа-компетентності майбутніх учителів початкової школи. Науковий часопис «Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology». 2019. Vol. 7, Issue 3, Р. 11-24.
- Плугіна А. П. Обґрунтування педагогічних умов підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування медіа-освітніх умінь. Вісник Черкаського університету. Серія: педагогічні науки. № 2, 2019. С. 123-128.
- Плугіна А. П. Реалізація компетентнісного підходу в освітньому процесі початкової школи. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 15 (58). Рівне: РДГУ, 2017. С. 5-8.
- Плугіна А. П. Реалізація методики підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування в учнів медіа-освітніх умінь. Сolloquium-journal. № 20 (44), Część 3. 2019. Warszawa, Polska. С. 50-55.
- Плугіна А. П. Формування медіа-компетентності як необхідної складової підготовки майбутніх учителів початкової школи. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи: компетентнісний та інтегративний підходи: монографія / за наук. ред. Л. Я. Бірюк. Суми, Вінниченко М. Д., 2019. 382 с.